Sabtu, 13 November 2010

DOA UNTUK KEKASIH


BINGKISAN DOA..
seandainya telah Engkau catatkan dia milikku tercipta buatku
satukanlah hatinya dengan hatiku
titipkanlah kebahagiaan antara kami
agar kemesraan itu abadi..



YA ALLAH YA TUHANKU YANG MAHA MENGASIHI..
Iringkanlah kami melayari hidup ini
ke tepian yang sejahtera dan abadi



tetapi Ya Allah,jika telah Engkau takdirkan
dia bukan milikku,bawalah ia jauh dari pandanganku
luputkanlah ia dari ingatanku
dan peliharalah aku dari kekecewaan..



Ya ALLAH Ya Tuhanku Yang Maha Mengerti
berilah aku kekuatan ,melontar bayangannya ke dada langit..
hilang bersama senja nan merah
agar ku bisa bahagia walaupun tanpa bersama dengannya..



DAN YA ALLAH YANG TERCINTA..
Gantilah yang telah hilang
tumbuhkan kembali yang telah patah
walaupun tidak sama dengan dirinya..



Ya ALLAH Ya TUHANKU
Pasrahkanlah aku dengan takdirMU
sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
adalah yang terbaik buatku
karena Engkau Maha Mengetahui segala yang terbaik buat hambamu ini..




Ya ALLAH..cukuplah Engkau saja pemeliharaanku di dunia dan akhirat..
dengarkanlah rintihan dari hambamu yang dhaif ini,
jangan biarkan aku sendirian
di dunia dan akhirat
menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran



MAKA,KARUNIAKANLAH AKU PASANGAN YANG BERIMAN..
SUPAYA AKU DAN DIA SAMA SAMA MAMPU MEMBINA KESEJAHTERAAN HIDUP
KE JALAN YANG ENGKAU RIDHOI
DAN KARUNIAKANLAH AKU KETURUNAN YANG SHOLEH..



AMIN..AMIN..AMIN..YA RABBAL ALAMIN..

➸➷➹➷➸➷➹➷➸➷➹➷➸➷➹➷➸➷➹➷➸➷➹➷➸➷

……..♥..lovel…♥
…..♥..lovelovelo…♥
…♥..lovelovelove….♥
.. ♥.lovelovelovelove…♥…………….
♥….♥
. ♥..lovelovelovelovelo…♥………♥..lovel….♥
♥..lovelovelovelovelove…♥….♥…lovelovelo. ♥
♥.. lovelovelovelovelove…♥….♥…lovelovelo. ♥
. ♥..lovelovelovelovelove…♥..♥…lovelovelo…♥
.. ♥…lovelovelovelovelove.. ♥…lovelovelo…♥
…♥….lovelovelolovelovelovelovelovelo…♥
…..♥….lovelovelovelovelovelovelov…♥
……..♥….lovelovelovelovelovelo…♥
………..♥….lovelovelovelove…♥
……………♥…lovelovelo….♥
………………♥..lovelo…♥
…………………♥…..♥
………………….♥..♥iva.bidadaribermatabening


Sumber : Grup Diatas sajadah cinta

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...